Bebeğim 4 aylık ve doğduğundan günden beri validem aşırı aşırı kucak bebeği yaptı hiç durmuyo yerde .ben zorla oyuncaklarla,oyun halısıyla yere alıştırmaya çalışıyorum ve yine her fırsatta kucağına alıp hep gezdiriyor🤦♀️ diyorum anne yerde hareketlensin,oyuncaklarla oynasın,koordinasyonu gelişsin,motor becerileri gelişsin,bebeğim yaşındada hep kucak isteyecek diyorum .İster istemez aglıyo ve her defasında ıh dese bile al kucak istiyo diyip duruyo😁yeterki ağlamasın ben onu hep gezdiririm diyo 🤦♀️Önceden her ağladıgında koşarak gelir susturmaya çalışır,kucağımdan alır ,kendi doğurmuş gibi hersey yapardı 😅bir zaman sonra insan sinirleniyo ben neyim diyor 😐ben fevriyimdir açık açık söylerim hep💪Çok laf vurdum onu artık yapamıyo💁🏻♀️ValidemLe altlı üstlü dublex oturuyorum içten merdiven yok . Yazın taşınacagım bu konudan cok muzdaribim😣benim asıl sorum şu ; oğlum emekleme zamanında ve yürüme zamanında yerde durup çabalar mi yoksa alıştığı için hep kucakta mi durmak isteyecek?herkezin fikrini,düşüncesini,önerilerini bekliyorum 💖Tecrübeli anneler de fikir verirse çok seviniirm😇