Caculle canım benim kızımında öyle şuan 7 aylık 10 gün önce falan götürdük muayeneye 1 yaşında yine çağırdı yalancı şaşılık dedi sadece odaklanınca çok dikkat edersem anlaşılıyo etrafımdakiler yok falan diyor ama var , umarım bi sorun çıkmazda düzelir çok kafama takıyorum bende😔