laktas Sucukluyumurtaa valla kendiliğinden geçti. Arada antiscar jel sürdüm. İncecik bi çizgi var 5 ay oldu doğum yapalı
Sucukluyumurtaa laktas benim 6ay oldu hala kalın o çizgi yani daha tam ete kaynamamıs bence. Birazda cıkıntılı🥺