Nilkus 10 sene sonra denedim. Hatta normal doğumu çok istiyorum diye doktorum çoook az suni sancı da verdi (normal de sezeryan doğuranlara suni sancı verilmiyor, herşeyin doğal şekilde olmasını bekliyorlar). Fakat sancım da açılmam da gerçekleşmedi. Doktorum demişti zaten, sırf sen istiyorsun diye bekliyorum. Çok az bir ihtimal var sancının olabilmesi için diye. 36. Hafta da su geliş oldu. 3 gün bekledim ve sezeryan oldum