Ben de yıllar önce almıştım ama her yıl 1 kere bile kullanmadım. Hem kullanımı temizleme sebebiyle çok zahmetli hem de günümüzde zaten sebze ve meyvelerden gerekli faydayı alamıyoruz bir de suyunu sıkıp gerisini atınca faydası kalmıyor. Katı meyve sıkacağı meyvenin yarıdan fazlasını çöp olarak haznesine atıyor. Özellikle çocuklar için haşlanmış veya rendelenmiş sebze meyveler daha faydalı kesinlikle. Ara sıra portakal ve nar gibi meyvelerden meyve suyu yapmak için de kollu narenciye sıkacağı yeterli oluyor çok daha azını çöpe atmış oluyorsunuz