Yusufunannesii Sağlık ocağı hastane de yaptırmamızı söyledi fakat hangi hastaneye sorduysak aşı yok ellerinde (özel hastaneler) sağlık ocağı da vermiyor ısı değişiminden dolayı alerjisi olan bebeklerin aşılarını siz nereye yaptırdınız İstanbul da?
Yasminela Yusufunannesii Merhaba, bizde de aynı problem vardı, İstanbul’un neresindesiniz bilmiyorum ama biz bir yaş aşısını Medilife Beylikdüzü hastanesinde yaptırmştık 9 ay önce..
Nursma Yusufunannesii yumurta alerjisi var kızımın da bu aşıyı düşünmekten beynimi yicem artık 1 ayımız var aşısına doktorumuz sağlık ocağında yaptıralım dedi bende hastanede istiyorum sağlık ocağındaki hemşiremiz de birşey demiyor öyle çıkmazdaym ki. Eşime söylüyorum hastanede yaptıralım diye doktorun dediğini duyduğu için ciddiye almıyor beni. Sizin alerjinizin değeri kaç acaba ? Yüksek mi?
Yusufunannesii Yasminela anladım teşekkür ederim ne kadara yaptırdınız acaba, aşı varmıydı ellerinde?
Yasminela Yusufunannesii evet vardı ama dediğim gibi 9 ay önceydi, aşı için ayrıca para ödemedik, sadece doktor muayene ücreti verdik..
Yusufunannesii Nursma bizim yumurta beyazı değerimiz 50lerde sarısı 35lerde yüksek yani bence sizde acili olan bi yerde yaptırın yüksekse riske atmaya değmez sağlık ocağı bu riski neden alıyor onu da anlamadım
Nursma Yusufunannesii bizim değerimiz 1.2 test kağıdında düşük yazıyor doktorumuz da düşük dedi bizim sadece yumurta akına alerjisi var sarısına yok ama ben sarısını da yedirmiyorum şuan. Az önce burada bir post okudum bir arkadaş alerjik bebeği olan kişilerin 6 ay ve sonraki aşılarının yapılmaması doktor uygun görürse yapılması gerektiğini falan yazmış. Onu da görünce iyice kafama taktım bunu. 🙄