pitircik2019 Merhaba arkadaşlar, sivrisinek ısırığına ne yapıyorsunuz. 13 aylık bebegimi isirmis elinden ve sürekli kaşınıyor. Uykusu bölünüyor.
pitircik2019 Berenikom buzu doktorumuz onermemisti. Henüz küçük sızlama yapar onun yerine bezi yıka soğuk suyla onu uygula demişti
pitircik2019 Serene teşekkür ederim canım , doktora götürdüm çok ağladı şimdi geldim. Enfeksiyon olmuş sinek isirinca , şurup ve krem verdi. İnşallah sorunsuz atlatırız.
Bahar1425 pitircik2019 canım ısırık olan yeri ıslat sonra tuz ile bi ov 20 25 saniye bastırmadan. Hemen kaşıntısı gider ve kaybolur ısırık yeri kaşınmaz bir daha ben öyle yapıyorum saniyesinde gider kaşıntı
Brgl Migros ta pirize takılan sinek ilacı var ben her gece takıyorum oğlumun odasına bir tane sinek bile girmiyor bir senedir kullanıyorum çok memnunum
Annisss pitircik2019 nurse hurwey kullandım canım benim oğlumu da sinek ısırdığı zaman bildiğin ceviz gibi şişiyordu onu sıkınca sinek falan gelmedi bide dogal