PrensesimDuru Bebeğim Bugün 41 günlük oldu ve sabah 9 san beri uyumuyor gazı var neler neler denedim masaj, gaz ilacı,ayakta sallama, kucakta sallama vs vs. Ama hiçbir işe yaramıyor. Allah aşkına bir çözüm söyleyin halim dermanım kalmadı.
reynwoman PrensesimDuru beniö kızımda 42 günlük aynı dert bendede var üç tane gaz ilacı kullandık banamısın demiyor mama mı veriyosunuz anne sütğ mü ben mama veriyorum 4 tanede mama değiştirdik naparsam yapayım düzelmiyor 😪
Mrvb99 PrensesimDuru poposunun ic kismina pisik kreminden surun hatta girsin biraz icine oyle masaj yapin benim bebegimde cok sikintiliydi yapamadiginde oyle yapiyoruz. 2-gece kimyon kaynatiyoruz 1-2 cay kasigi veriyorum. 3-biogaia bagirsak ilaci 4-relactaz laktoz aza indiren bi ilac (anne sutunde gaz yapan bir madde) 5-her sut ictikten sonra mutlaka gazini cikartin agzindab gazi cikmadiginda gaz birikip karnina iniyor daha cok sancisi oluyor.
PrensesimDuru reynwoman yok canım anne sütü ama bana mısın demiyor. Bir kaşık kimyon çayı bile verdim işe yarar diye yok yok yok 😢😢
reynwoman PrensesimDuru bende kimyon çayı vermeyr başladım alttan, gazını cıakrtmaya, başladı ama bi kaşık az iki üç kaşık ver canım ben üç dört kaşık veriyorum sabah, akşam
Mrvb99 Mrvb99 gaz ilaclari daha cok gaz yapabiliyormus o yuzden biz sap simple mi oyle bi ilac kullaniyorduk cooook fazla gazi olursa gunde 2-3 kere veriyorum yoksa devamli bi sekilde hergun ilaci vermiyorum digerleri ilac degil dogal ama bu gaz damlalari ilac :/
reynwoman Mrvb99 ben besledikten sonra ağzından gazını cıakrtmaya uğraşıyorum ama bi türlü ağzından gazını cıkarmıyor neden böyle oluyo anlamıyorum yüz üstüde dizlerime yatırıp öylede yapıyorum gazı cıksın diye oylede olmuyo
reynwoman Mrvb99 bugün biogaia aldım akşam saat 7 bucukta verdim ve az önce birden ağlamaya başladı sonra kaka yapmaya başladı açtım altını aldım ishal gibi olmuş biogaia ishal yapıyor mu ki napsam kullanmasam mı acaba sizdr böyle oldu mu relactaz bende kullandım pek işe yaramadı
uykutulumu35 Mrvb99 reynwoman Merhabalar kimyonu bebeğiniz kaç aylıkken vermeye başladınız benim bebeğim 12 günlük henüz verebilir miyim acaba çünkü gazını çıkarmaya çalışırken zorlanıyor
Mrvb99 reynwoman biogaia bagirsak calistiriyor ishal degildir bebeklerin zaten cisle ayirt edilemeyecek kadar sivi olabiliyormus doktorum bana oyle soyledi duzene girer ilaci kullanmaya devam edin gunde 1 kere 5 damla seklinde iyi gelicektir
Serpilus 50 gunlukken falan Sabah 6:30 dan aksam 23:00 a kadar uyutamiyordum devamli agliyordu. Gecici bi donem atak haftalari oluyo
Gamzeekra Gaz için nurse harveys kullanıyodum birde karnına ve sırtıma sıcak havlu koyuyodum sıcaklığını ayarlarsınız tabiikii
reynwoman Mrvb99 her zamanki kakasından biraz fazla sıvıydı damladan sonra ki kakası da o yüzden endişe ettim ishal oldı diye tamam o halde damlaya devam edeyim mama vermeden önce verdim damlayı akşam saat 19.30da hep aynı saatte vermeliyim dimi yanlış bilmiyosam
Aras-ve-Annesii PrensesimDuru biogaia zinco rezene kimyon denedim hepsini ama en iyi metsil de fayda gordum ben
reynwoman uykutulumu35 ben 3.4 gündür veriyorum kimyonu bugün 43 günlük oldu kızım 30 günden önce erken olur bence
Mrvb99 PrensesimDuru ben mustelanin pisik kremini kullaniyorum suana kadr yan etki gormedim popoda pisikte gormedim , ama siz zeytinyagiylada yapabilirsiniz ayni seyi guvenemiyorsaniz