AhsenMineL ben bebegi emzirdikten sonra lansinoh kremi göğüs ucuna sürdükten sonra göğüs kalkanini yerlestiriyordum. 2 saat kaliyordu. Bebegi tekrar emzirecegim zaman göğsümü yıkıyordum. Kalkani her seferinde yıkamadım. Emzirdikten sonra tekrar kremleyip kalkani tekrar yerlestirdim.