Ayazseher Bebeğim 1 aylık 3 günlkken 39.5 derece ateşle küveze girdi enfeksiyondan 2 gece kaldı sonra çıktı. O günden beri de ateşini hep ölçüyorum 37.3 37. 5 hep böyle 2 3 doktora gittim 37.6 ya kadar normal dediler ama hep mi yani 37.5 olur hep sınırda korkuyorum tahlil de temz çıktı bilmiyorum napcağımı Kzlar yardımcı olur musunuz bilginiz var ise
Ayazseher Rbia 2 doktor da öyle dedi içime sinmedi ama virüs de had safhada sürekli çıkmak da korkutuyor
Marchmom Benim oğlumda öyle, başı hep 37 ile 37,7 arası gider gelir. 2 çok iyi doktora götürdüm. Kan, idrar ve idrar kültürü verdik, hepsi temizdi. Bu çocuğun normali bu demek ki dediler. Bende artık takmıyorum.