Elifin-annesi Kizlar mikser almayi duşunuyorum bunlardan harhangi birini kullanipta memnun kalan var mi ? https://hizliresim.com/BLLBw9 https://hizliresim.com/v44Gwo
Hotic Elifin-annesi şu 70 lira olan sunny marka olanı almıştı geçen eşim ama ben memnun değilim watt olarak cok düşük yani kek yaparken bile zorluyor mikser dediğin canavar gibi olacak. Ama sen de benim gibi bi şans vereyim bozulana kadar gitsin kafasındaysan idare eder. Ben bu bozulunca adam akıllı bişey alcam mesela 😄
Elifin-annesi Hotic benim guzelim mikserim bozuldu miksersiz kaldim😭 çokta ihtiyacim var , benim için hem uygun olsun hem iyi olsun😊
Hotic Elifin-annesi ayy diğerini hiç bilmiyorum ama watt aynı fiyatları da yakın muhtemelen kalite olarak aynıdır. Daha uyguna yok zaten ben hiç görmedim. Kötü değil ama fiyatına göre bu performans olur zaten 😊
matmazelmomy Bende böyle el mikseri almak istiyorum.hemen elimin altında olcak bide dik durabilcek bende öteki türlü sopalardan var onlar durmuyor dik. Bunlarda uygunmuş baya fiyatları performansları nasıl acaba 🙄
Elifin-annesi matmazelmomy aynen ya şu an bende miksersiz kaldim o sopali olanlardandi benimki kafasi gitti belki arasam yedek parça bulurum ama bu mikserden istiyorum daha kullanişli sanki
Deletedmom388 Elifin-annesi Ben bimden almıştım aylar önce,kiwi marka.Baya memnunum.Arzumun vardı 3 yıl kullandım bozuldu bende bimdekini deneme amaçlı aldım güzel çıktı vallahi☺️
Aybuke_ Deletedmom388 resim atarmısın uz aceba olmadı netten sipariş ederm cok ihtyac var bozuldu benmki