Mrv59 İyi akşamlar oğlum 5.5 aylık 5 ayında ek gıdaya başladık sebze tadımı yoğurt bitti hıpp yulaflı kaşık maması aldım gece için sadece bazıları onunda tadımı olması gerekli demiş sorun yaşayan var mı birde içine elma rendelesem sıkıntı olur mu