merhaba arkadaslar bebegim simdiye kadar iyiydi belli bi rutin icinde uyuyodu besleniyodu. son 3-4 gundur ozellikle geceleri gecmeyen ikinmalar soz konusu. o kadar agliyoki kizariyo kakasini yapamiyo sanirim yani yapiyo ama cok az suruntu seklinde onceki gibi degil. ne yapmam lazim bu durum icin onerisi olan varmi