aysenrrbrnn benim kızımda 15 aylık gelişimleri tamamen farklı olabilir kıyaslamak için söylemiyorum , sadece istediğimi vermesi için erken değilmi dediniz ya yani sadece istemek dışında örneğin neler yaptığını söylemek için anlatıyorum, hadi bebeğine de yedir dediğimde yemeğinden bebeklerinin ağzına veriyor, mesela mavi topu getir sarı topu getir dediğimde ayrı ayrı getiriyor, hadi yastığını getir uyuhalım dediğimde getiriyor yanıma yatıyor, çoraplarını getir ayakların üşümüş deyince çoraplarını buluyor, ayağını kaldır deyince kaldırmak falan gibi şeyleri yapıyor. Gelişimleri farklı olabilir yine diyorum ama belli başlı bazı komutları öğretmeye çalışın öğrenecektir emin olun. Bi 10-15 gün üzerine düşün. Herşeyi öğrenme aşamasındalar, üzülmeyin çabucak öğrenir