Aslannn Kızlar zormuydu ateş falan oldu mu , önerileriniz nelerdir?..3 tane aşı yapılacak karma,verem,pnomokok aşıları 😒😒
Eslemmomy Aslannn valla benim kızın başı hep sıcak ateşi oldu mu olmadı mı anlamadım da şüphelendigimde şurup verdim iki kere falan ama bir zorluk yaşamadım
Rabiacaliskan Aslannn bizde bugün olduk hepsini şuana kadar ateşi hiç çıkmadı şükür bende dün yaptırdim banyosunu
Dorukmeltem Aslannn bizim ateşimiz olmuştu ilk gün ama calpol verince geçti gelmeden önce duş aldırın demelerinin sebepleri hem bebek rahatlasın hemde 3 gün duş aldıramıcanız için😇
Burcuu10 Bizide cuma günü çağırdılar ama gelmeden önce bebeği yıkayın dediler sizede dediler mi öyle acaba
Gamze38 Bizde verem aşısı olacaz ama korkuyorum ya ateşi felan çıkarsa ne yapacam zaten huzursuz bi bebek çok ağrısı oluyor mu aceba ?
Eslemmomy Gamze38 benim kız o kadar huysuz huzursuz aglak ki hiçbir şey olmadı uyudu bike biraz ki neredeyse 1 aydır gündüz uykusu yok korkma gitmeden önce şurup içir gelince de içir bir şey olmaz
minibiranne Aslannn canım ilk gün calpol ver dedi doktor aşı yapıldıktan sonra verdim hem çocuk rahatlasın huzursuzluğu olmasın dedi üç kere verdim 5 saat arayla Bi sıkıntı yaşamadım sadece benim kız keyifsizdi sonra ki gün ateşi var gibi hissettim yarın çay kaşığı verdim şükür atlatdık
Ozgeruya Aslannn zarari yok ama ateslencek diye korkuyorum doktorumuz fitil verdi ateslenirse diye ama bakalim