NursahAda ben ve 2 kardeşimde 9 ay 3 günlükken yürümüşüz 😅 annem hep der nasıl doğurduysam hepiniz aynı zamanda yürüdünüz diye. Hiç bir sorunumuz yok. Oğlumda 8,5 aylık yakındır yürümesi ciddi sıralıyor çünkü. Önemli olan tam ortapedik ilk adım ayakkabısı almak. Vicco yu önerdi doktorumuz.