Benim de 36 günlük bebeğim ilk başlar çok iyiydi sonra kabızlık gaz problemi oldu hemde aşırı derece de yani içim gidiyor ağladıkça bide sürekli ağlıyor demekki bu sağlık ocağının verdiğinden dolayı mı 😱 çocuk doktoruna sorsak söyler mi başka bişi önerir mi acaba benim aklıma gelmedi hiç