Masalmeva alakası var olmaz olurmu onlar doktormuda neye istinaden söylüyor 3 4aylik bıngıldak kapanması da normal değil, bebegin Beslenme yetersizliği.
2-D vitamini eksikliği.
3-Tiroid bezinin yetersiz çalışması (hipotiroidi).
4-İskelet gelişim bozukluklarını içeren sendromlar.
5-Hidrosefali (Beyin basıncını artıran, kafatasını genişlemeye zorlayan durumlar). Bu sebeplerden dolayıda kapanmayabiliyor ama 15 aylikken 1 parmak kadar olması normal 2 yaşına gelince kapanmaz ise ozaman kafaya takın, Ve her ay ayına göre normalse bıngıldak boyu zaten sorun değil. Siz saglik ocagina gitmiyor musunuz yada cocuk doktoru her ay bıngıldak kontrolü yapmiyor mu? Ve komşuya degil doktora bakin ve arastirin bıngıldak da en önemli unsur yeterli beslenme ve d vitaminidir