Öncelikle kizlar ben 20 yaşındayım ve 4 ay 10 günlük bebeğim var, premature doğdu. Normalde doğumdan sonra adet olmuştum düzenli şekilde ama 8.ayda son olarak adet oldum.12-13 gün gecikmedeyim test yaptım lakin negatif inanmayacak ikinci testi yaptım yine negatif başına gelen oldu mu hamilelik belirtisi mi veya bı hastalık belirtisi mi merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim:) hakkınızı helal edin biraz uzun oldu🤷🏼♀️