Urazim merhaba, Hipp ve SMA kullanmış bir anne olarak, Hipp’in bebeği çok çabuk acıktırdığını düşünüyorum. Yani deliksiz uyku istiyorsanız o bebek uyanır illa ki 😅
SMA daha doyurucu bir mama ama benim bebeğim SMA sonrası hep kusuyordu. Şu an Similac kullanıyorum ve çok memnunum. Ne kusma, ne kabızlık, ne başka birşey yaşadım.