Kızlar 43 günlük bebeğim var ilk doğduğundan bu yana hep emziği emiyordu fakat 3 gündür emziği verirken örüyor ve atıyor emziği sürekli mememde uyumam istiyor ve sanırım kucağa alıştı 😂 aman napım kucağa alışması sorun değilde emzik tutmuyor yaaaa ne yapmam lazım emzik çok kurtarıcı oluyordu acil yardımmm annelerr 🙏