Benim gibi olan var mı diye yana yakıla arama yaptık ve buldum sevinsem mi üzülsem mi bilemedim aslında sevinilecek bi durum değil ama tek değilmişim buna sevindim 😖çok zor gerçekten 2. Ayına girecek ve geceleri asla uyumuyor ne yapacağım gram fikrim yok geceyi gündüz sanıyor gündüzü gece .. gündüz asla uyanmıyor baya güzel uyuyor gecede sabahlara kadar uyumuyor Sudan mesela saat 06:20 ve uyumadık . 😒🥺hayır tek olsak bende onunla uyur onunla uyanırım ama 3,5 yasında bi kızım daha var maalesef artık zombi gibi geziyorum evin içinde çok zor . Nasıl düzene girer düzelir mi zamanla çok merak ediyorum insallah düzelir cnkü büyük kızım çok düzensiz ne uykusu uyku ne yemesi yemek ilk çocuğumda çok zorlandım hala devam ediyor iştahsız gelişimi geriden geliyor uykusu desen düzensiz insallah bu bebeğimde yaşamam dedim ama bilmiyorum rabbşm hayırlısını versin sağlıklı olsunlarda ama gerçekten çok zor ya. Yatak odamızda uyuyor bebeğim beşiğinde sürekli stor perde kapalı gündüzleri sanırım gündüzü gece sanıyor geceleride gece lambası takıyoruz gündüz mü sanıyor 🤷🏻♀️O yüzden mi acaba böyle oldu mesela bugün gece lambası kullanmamaya başladım. Bakalım insallah işe yarar. Sizler meler yaptınız düzene girdimi girdiyse nasıl becerdiniz paylaşırsanız çok memnun kalırım