Kızlar Kızım 2 aylık sütü olmadığı için mama kullanıyorum reflüsü var aptamil ar denemdim bir süre ıctı sonra ıcmeyı kesti daha sonrada bebelac gold ar kullanıyorum onuda cok içmiyor önerdiğiniz mama varmı içebileceği kafayı yicem kilosuda az yemiyor