Mkelebek ben çay kaşığıyla az az veriyordum buna rağmen her damlayı çıkartıyordu kaşıkla ağzının kenarından çenesinden toplayıp yine ağzına götürüyordum, her yarım ölçek şurup içirmek 5 dk sürüyordu ama azimle iciriyordum. Siz de az az kaşıkla verip ağzından geri çıkardığında kaşıkla tekrar ağzına götürün er yada geç yutuyorlar