rike-nile-aro benim kızım 4 aylıktı doğumdan sonra yeni adet olmuştum.doktor kontrolüne gittik normalde o ayda alması gereken kilodan 300- 400 gr eksik almış.doktor bana mama yazalım sütte problem var galiba dedi ama bu zamana kadar çok kilo alan bebeğim o ay nolduysa kilo almamış.mamayı almadı tabi kızım ağzına bile sürmedi.doktor 2 hfta sonra tekrar gelin dedi o zamanda adetim bitmişti ve kilosu aşırı artmıştı doktor bile şaşırdı.mama vermedin demi dedi hayır dedim içmedi ki zaten sevmedi dedim.sonra aklıma adetten dolayı olabilir mi diye sormak geldi meğerse ondan olabiliyomuş.yani gerçekten adet olmaya yakın ve olunca süt azalıyor.