Hsrtgndz Merhaba bayanlar. Saygı hastanesinde gittiginiz onerebileceginiz bı doktor varmı çocuk doktoru
Deletedmom_36 Hsrtgndz ustte kalsin bir bilgim yok☺️Ama annemin bir akrabasina aitmis o hastane😁Amcamin torunuda sekreter olarak calisiyor orada ama hangi birinde bilmiyorum☺️
Busy34 Hsrtgndz merhaba nazan hanım ve Fatma hanımı öneririm ben ikisine de gitmiştim şuan Fatma hanıma gidiyorum. Doğumu da orda yaptım memnun kalmıştım. Şuan bebeğim için oraya gidiyorum yine. 35 günlük şuan bebeğim
Hsrtgndz Busy34 Fatma hanıma mi gidiyorsun bebek için canım. Biz ersoya gidiyorduk ama bebek sarılığı atamadı bı turlu doktorunda ilgisi 0 hiç yok aşırı yoğun birde bizde saygıda tedavisini görsün istiyoruz iyi ilgili bı doktorda
Busy34 Hsrtgndz canım ilk nazan hanıma götürmüştüm sonrasında Fatma hanıma götürdüm iki kez ama tekrar nazan hanıma gitmeyi düşünüyorum çünkü yıllardır o hastanede biraz yaşı olan bir doktor ama çok bilgili. Hatta yarın ona gideceğim
Hsrtgndz Busy34 biz iyileşmeye başlamış çok şükür bidaha Allah korusun bisry olursa o doktora giden teşekkür ederim canim
Hsrtgndz Leylus saol kuzum söylemen de yeter Allah korusun daha sonra bişey olursa bende ona gitcem ersoya göre daha uygun saygi