Merhaba hanımlar bugün 9 günlüğüz ve bi kaç gündür bebeğim kabız altına bakayım derken makatında çatlak fark ettim götürdüm 2 krem ben damla verdi ama çok korkuyorum düzelirim acaba bu sorunu yaşayan var mu nasıl bir süreç geçirdiniz iyileşme süreciniz nasıldı bide çok fazla ağlıyor geceleri asla uyutmuyor