Kızlar benimde göğüs ucum yoktu bebeğim ememiyordu cenesi kuvvetlenmedigi icin iki cekip uyuyodu bende sağıp biberonla veriyordum sonra zamanla zor olmaya başladı göğüs ucu aldım onu taktım baktim yine ememiyor 15 gunluk felandi bende o göğüs ucunun iki deliğini kestim baktim oyle guzelce sut rahat aktığı icin emiyor ama memeyi sade verince almiyodu bende şöyle yaptım tam gogus ucunu takmisken bebekde emmeye dalmisken bi anda cikarip kendi mememi verdim oyle öyle yapa yapa alıştı ucumda cikti artik emdiginden bir bucuk ay o ucla emzirdim en son bu yontemi deneye deneye ucuda biraktim şükür ama o donemler cok zordu agliyodu memede itiyodu biberona sag saat basi biyere gitsen sıkıntı insallah atlatırsınz