Ssaremm Sezeryan Dogum yaptım 16 gunlukyuz gobegim hala duruyo sarmami soyluyorlar falan dikis yerlerim aciyo karnimdaki sertlik tam gitmis deil gobegi nasil yok edicez ve ne kadar sure sonra korse takmam lazm veya sarmam tecrubesi olan varsa
Alpingo Ssaremm benim ağrım vardı ama korse takınca cok rahatlamış oturup kalkarken bile rahat etmiştim bence cok sıkı olmucak şekilde takın
Ssaremm Alpingo nasil korse taktiniz sadece gobek icinmi yoksa dizden olupgogus altina kadar olandanmi
Edizbeyinannesi Doktorum 15. Günden sonra takabilirsin demişti bana. Yeni bende bugünden sonra başlıcam kullanmaya
Ssaremm Edizbeyinannesi doktora sormadim korseyi fakar rabmin yerine oturdukc gobegin iner dedi doktorum
Aysess38 Benim doktorum önermemişti sezeryanlığım bende 40ım çıkınca gideceğim bakalım bu sefer ne diyecek
Alpingo Ssaremm medikalden eşim doğum sonrası için dedi ve aldı cırt cırtlı göbek için sadece kendin ayarlıyorsun
Edizbeyinannesi Ssaremm evet iniyor gerçekten de benim de öyle oldu şuan 15. Günüm ve baya indi karnım