Bebeğim 2.5 aylık kafasını hep sağa doğru eğiyordu. 1.ayda ulttason çektirdik normal çıkmıştı. 2.ayda doktor anne karnındaki duruş bozukluğundan dolayı tortikollis tanısı koydu. Beze, sertlik falan da yok. Spazmatikmiş sanırım. Dğzelmezse şaşılık, ileride yürüme bozukluğu falsn yapabiliyormuş. En kötü ihtimal tabi. Tortikollis olup düzelen var mı?