Kusananne gratislerde var.. eczanede daha pahalıya sarıyorlar .. tabi memnunum sistit vardı ben de idrar yolu enfeksiyonu antibiyotik kullanıyordum geçiyor ama bu kez de vajinal mantar oluşuyordu fitil kullanıyordum bu durum devamlı tekerrür ediyordu.. doktorum sebamedi önerdi onu kullanıyorum hala 2 yıldır her duşta .. çok şükür bi sıkıntım yok