Psikologanne95 Öncelikle nerden aldınız ve kullanışlı mı? İşe başlayacağım memeyi unutur mu? Memnun kaldınız mı?
Tosdikannesi Psikologanne95 ben kullandim emzirmw danismanimi biberon yerine onerdi her model iyi degilmis kullanimi icin bi yontemi var ama her bebek kabul etmiyor biraz da kullanin cabawini gerektiriyor Benim aldigimin linkini birakayim https://www.hepsiburada.com/materni-flow-cup-set-p-HBV00000IKEMX?magaza=Materni%20T%C3%BCrkiye&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=CjwKCAjw5Kv7BRBSEiwAXGDElSKHV65X63PAyFQVbDdGdIwpBZlRu-W-9iERvaV2umDl9fwyrCNtTRoCFDwQAvD_BwE
elif5151 Psikologanne95 BNde çalışıyorum unutmuyor memeyı cnm biberonlar hep içti ztn ilk zaman ayan hem emıyor hem bıberon
Tosdikannesi Psikologanne95 aslinda bi aure alistirisaniz siz kullanadabilir bebeğinizi en iyi siz tanirsiniz emmeyi birakmaya megillimi onu anlamalisiniz sanirim