Bulutipek yani aslında her çocuğa yarayan yaramayan mama var. Hip organik ve ağır bir mama o gaz yapar kesin. Sma bize de yapmıştı. Aptamil conformil kullandık biz gaz olmadı çok onu da gaz ilacı ile çözdük bebelac gold iyi dediler ama ben pek beğenmedim. Benim eşim çok seviyor herşeyi denemeyi. Bi arada molfix diye tutturdu, çöp oldu hep. 🤕