Kızlar merhaba,
oğlum ne mama yiyor nede uyku uyuyor. Mama için acaba 2 numaraya mı geçmeliyim. Hipp organik combiotic olanını kullanıyoruz. 2 numaraya 6. Aydan itibaren diyor ama mamanın tadında bişey varmış gibi yapıyor. Tecrübeli anneler yardımmmmm..