Prnssm-23 16 sında adet oldum normalde en fazla 6 gün sürer şuan hala kan geliyor ve az önce bi baktım parça da var çok korkuyorum ya yaşayan var mı
Mathison Prnssm-23 Doğumdan sonra 3 kez adet oldum hepsi 10 günden uzun sürdü ama düzensiz. Mesela 2 aydır adet olmuyorum. Dediğiniz gibi oluyorum, çok yoğun bu yüzden kan ilacı kullanıyorum. Doktorum normal ama yorucu bi süreç takviyesiz olmaz dedi.
ikizerkekannesi Prnssm-23 benimde normalde 6-7 gün sürer hayatımda 2-3 kez 12-13 gün kanamam olmuştu bende panik olmuştum neyse şuan ikizlerim var yani demem o ki uzun sürdüğü günler çift yumurtlama olmuş belki öyle bir durum olabilir