Linasuannesi merhaba sağlık ocağı 4. Ayda VEGAFERON kan ilacı verdi hemşire arkadaşım da onu kullanma FERMİX kullan daha iyi dedi aldım ama kızım hep kusuyo istemiyordu neyse dediki 6. Ayda başla ozaman dün 5 Aylık olduk sağlık ocağı kullan bekleme dedi bir aydır FERMİX damla salonda çekmecede duruyor ilaç bozulurmu 80 tl verdim bide sizce kullanmalımıyım hangisini kullaniyim kafam çok karışık lütfen bilgilendirin beni
Arasannesi Linasuannesi vegaferon gercekten ıyı degıl.benım bebegımınde kakasında kan pıhtıları yaptı.o nedenle 2 hafta kan damlasına ara verıp tekrar Ferrum la basladık ve bır sorun yasamadık.ılac bozulmus mudur bılmıyorum onu bır uzmana danısın oyle verın tabı
Mom62636362 Ben vegaferon kullanıyorum daha 2 aylıklar, kan değerleri çok düşük çıktığı için kullanıyorum, henüz bir sorun yaşamadım, 1 hafta oldu alalı. Ferro sanol verdi doktorumuz ama eczanelerde bulamadık muadili vegaferonmuş onu aldık