Zynpmrmsbh Kızlar 50 günlük bebeğim var anne sütü ile besleniyor ve bana göre fazla uyuyo zaten uyumadığı zaman da genellikle ağlayarak geçiyo sarılık hiç yoktu ama neden bu kadar uyuyo başka bi sorun mu var
Naz1905 Zynpmrmsbh oğlumda öleydi zar zor uyandırrdık uyku hali beslerdim hep ama kızım tam tersi hiç uyumuyor nerdeyse o derece. Bebegnz kan degeri nasıl? Kansızlık oluncada tetklyblr demşti ama bzde çkmmştı.
bircicekannesi Ah ah bugünleri iyi degerlendir çok ararsın 1 ay sonra bebeğim hiç uyumuyor diye post açarsın demedi deme 😅😅😘
Zynpmrmsbh bircicekannesi keşke ağlamasa da hiç uyumasa diyorum bazen çok ağlayan bi bebeğim var ya ağlıyo ya uyuyo
Zynpmrmsbh GmzSnn internette en fazla 15-16 saat uyur yazıyo ama benim bebeğim 20 saat uyuyo nerdeyse bu durum beni tedirgin ediyo neden o kadar uyuyo
Zynpmrmsbh Minikevrenim bi sorun mu var acaba diye kafama takıyorum ne zor bi meslekmiş bu annelik çok uyur neden çok uyuyo uyumaz neden uyumuyo bu çocuk büyüyene kadar heralde bende yaşlancam
Minikevrenim Zynpmrmsbh aynı yollardan geçtik bizde şimdi 5 aylık. Gerçi bizim sarılık vardı. Agladıgı zamanlarda muhtemelen gazı oldugu zamanlardır. Tedirgin olmanız çok dogal insan gözünden sakınıyor evladını.Rabbim onları onları korusun🌺
Zynpmrmsbh Minikevrenim bilmiyorum gerçekten çok üzülüyorum ömrümden ömür gidiyo rabbim sen sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah evlatlarımızı
Zynpmrmsbh Minikevrenim inşallah 40ından sonra rahatlar dediler onu bekledik şimdi de 2.ayını bekleyelim 😂
Ercanekininannesi Benimkide öyleydi hiç sakin durmazdı ya uyut yada uyanıksa mutlaka ağlardı. Endişe etmeyin ilk aylar çok uyuyolar sizinki genele göre bi kaç saat fazla uyuyo. Gündem güne değişir zaten
Zynpmrmsbh Naz1905 kan değerlerine hiç baktırmadım o yüzden olabilir mi 2 ay kontrolünde doktora sormak lazım
Gunesimmmm Zynpmrmsbh hiç dert etmeyin şu an öyle uyuması çok normal. Çok uyuyo diye uyutmamaya çalışırsanız bebeğiniz huzursuz olur
Zynpmrmsbh Gunesimmmm kesinlikle uyanınca bütün odaları dolaşıp en azından bi yarım saat uyumasın diyorum uyutmamazlık çok yapıyorum yani