Esoes11
Arkadaşlar philips aventin bi ürünü var hem bıharlı pişirici hem blender bu ürüne bakıyordum ancak buna bakarken weewell markanın petit chef diye bi ürününü gördüm buharlı pişirme blender biberon ısıtma ve sterelize etme özellikleri tek makinada o daha mantıklı geldi ama kullanan varmı acaba birde bu tarz arzum bebbe diye bi ürün gördüm çok fonksiyonlu kullananlar yorum atabilirmi tşkler şimdiden
Hazal
Esoes11 sinbo kullanıyorum
Urasin_annesi
Bende surda yorumlari bekleyeyim
Esoes11
Weewell petit chef çok hoşuma gitti ondan kullanan yokmu hiç ya yorum alsam
behrem
e-bebek'te ürün yorumlarını okuyun ben olumsuz yorumlar sebebiyle soğudum üründen