Gulcehuma Hepsini mustela kullanıyorum zwitsal diye bir marka var onunda vücut kremini ve masaj yağınıda kullanıyorum
mombunny Şampuan vücut losyonu pişik kremi hepsi mustela marka ve çok memnunum . hem içerik olarak çok iyi kokusu vs çok iyi . Özellikle pişik kremi çok bereketli bi nohut tanesi kadar kullanıyorum ve hiç pişik yapmıyor ama ben her alt değiştirmede kullanıyorum
AlimbalAlim Hayatintadi42 benimki egzamalı olduğu için organik kullanmak zorundayım. Kokusu bile yok. Ama öncesinde mustela kullanırdım ve çok hoş kokusu vardı.
Mom5874 Hayatintadi42 Attitude kullanıyorum ( Canada ürünü ) doğal içerikli. Maalesef burda yok. Bir de Mustela, o da iyi.
mamAras F-Betul çok kolay durlaması, bal gibi kokuyor ben trendyoldan alıyorum az az kullanın aşırı köpüren bir şampuan değil🌸
BKumsal Hayatintadi42 Benn E Bebek’ten Baby Me aldım. Çok memnunum. Ama eğer bebeğiniz alerjik bir bebekse Mustela öneriyorlar.
[silindi] Doğal olduğu için doğduğundan beri Mustela kullanıyorum. Ama Dalin benim bebekliğimin şampuanı, onun da doğal içeriklisi çıkmış ondan denemek istiyorum. Kullanan var mı aranızda? ☺️