Papatyaseverrrr devletin karsiladigi birnilac degil, dolayisiyla saglik ocagi aşı takviminde yer almiyor.
ishal/istifra salgınları oluyor ya cocuklarda, o turevde bir hastalik. genelde kres gibi cocuklarin bir araya geldiği yerlerde kendini gosteriyormus fakat asisi bebeginiz birkac aylikken yapiliyormus. 2. ayda ilk dozu uygulanmaya baslanabiliyor fakat verem asisi gibi canli bir asi oldugundan verem asisindan en az biray sonra, dolayisiyla 3. ayda baslaniyor genelde.
doktorumuz rota virusunun ulkenin her bölgesinde esit vakalara sebep olmadığını, bazi bolgelerde cok yaygin ve cok ciddi sonuclanmis vakalar görülürken bazi bolgelerde ise pek rastlanmadigini, rastlayanin da kolay atlattigini soyledi. eger asiya karsi cekimserseniz bolgenizdeki vakalari bir arastirin bence