Merhaba kızlar , oğlum 4 aylık 2 günlük. 3 gün önce sünnetini yaptık. Tabi biraz zordu ama şuan daha iyiyiz. Ama bebeğimde değişiklikler hissediyorum. Uyku saatlerinde uyumuyor hep ağlıyor hem mızmız. Yatağa koyduğumda çığlık atıyor önce belki sünnetten dolayı ağrısı var sanıyordum ama değil taşıdığımda susuyor. Meme almıyor zorla veriyorum. Daha önce karşılaşmadığım sorunlar. Ne oluyor kızlar yardımcı olun. Ne uyuyor ne uzanıyor hiç birşey yapamıyorum