zaynebimmm dun rota asimizi olduk fakat surekli bi aglama yatirdigimda kiyamet kopuyor avazi ciktigi kadar bagirio karninda surekli bi guruldama gaz surubunu veriyorum fayda etmiyor ammek istemiyor ne yapicam ben ya
Melikeaknnn zaynebimmm rota agizdan veriliyor canm rotarix se eger oyle bir etki yapmaz bebeginizi birkac gun gozlemleyin baska sorunu yada gazi olabilir
Mysunshines17 zaynebimmm Merhaba bu de tam 1 hafta önce yaptırdık aşıdan 3-4 saat sonra bizde de aynı durumlar başladı ve ne yazık ki 4-5 gün sürdü tüm uyku düzeni bozuldu ,kaka düzeni bozuldu ,mama reddettik derken şimdi şimdi kendilerine geliyor
efelettin Ilık bi duş aldırıp gaz masajı yapsanız. Bizde böyle bi problem olmadı ama faydası olur belki.
zaynebimmm Melikeaknnn rotarix canim zaten gazli bi bebektik bu asi olduktan sonra maf oldu karni ilk bebegimde hic bisey yapmamisti bunda belkide gaz oldugu icin tetikledi yine
Mysunshines17 zaynebimmm Aynı şekilde bizim de öyleydi ne yazık ki biraz sabır uyusa keşke uyuyunca sakinlesecek eminim.Ben o gün ancak kundak ile uyutabildim
zaynebimmm Mysunshines17 senin yaptigin gibi yaptim canim kundakladim ve uyudu az once uyandi ama tekrar uyudu. kendi kendine