Madamminia Merhaba.Bebeğimin odasını pastel tonlarda gri renk boyamak istiyorum.Marjinal gri daha önce kullandığım güzel bir renk.Ama tecrübeli annelerimiz varsa renk kodu ve marka önerisinde bulunurlarsa çok ![sevinirim!