Hazalinannesi Lina_baby daha önce kullandım ama hiç memnun kalmadım sütümü arttırmadı ben bir bardak suya 20 damla döküp içiyordum
Dori4884 Ben kullandım hala kullanıyorum memnunum günde 3 defa 20 damla direkt kaşığa damlatıp içiyorum ama damlalığı çok hızlı akıtıyor o yüzden eczaneden damlalık aldım onunla damlatıyorum