Yasmin3838 6 kiloyuz dört ayligiz kilot bez denedim ama nedense sızıyor kayyor üç numara yani 4 ila 9 kilo deneyen varmı bı formülü varsa yazarmisiniz lütfen 🙏
2prematureannesi Yasmin3838 biz sleppy kullanırdım ben hep 2 buçuk yaşında suan külot bez kullanıyorum yan bantlilari da kullanıyorum hiç sorun yaşamadım sleppy nin bezlerinden