Duygusm GizemElf Ben beğeniyorum kalıplarını, verdiği aralığın üst sınırına yakın oluyor. Ürünün alt kısmında da buna yönelik görüşlerin ortalaması oluyor genelde.
Minikuzu GizemElf kalıpları geniş bence ayına tam uygun alın 9 aylık kızıma 12 ay aldım baya büyük seneye anca giyer 😅
Ygz GizemElf 12.500 84 cm oğluma hırka aldım ⅔ yaş kolları büyük geldi sadece onuda katlıyorum. Tişörtlerde vs ½ yaş alıyorum
Vabaduse GizemElf daha geçen haftaki alışverişimi söyleyim 12-18 aylık uzun kollu tshirt aldım(kuzum 11 aylık ) tam oldu, 12-18 ay pijama aldım, muhtemelen seneye anca olur 😃 üründen ürüne değişiyor bence ama ben çok seviyorum hm ürünlerini ve kalitesini
MuhammedAmine GizemElf Hm kalıpları büyük , polar bir tulum almıştım geçen kış 18 month geçen kış kolları ve bacak kısmı uzun du bu sene tam oluyor oğlum 14 kilo 90 cm 20.5 aylık .
ilknurgoksu GizemElf uyku tulumları aşırı büyük 2,3 yaş aldım 5,6 yaşından önce giyemez o derece 💆🏻♀️