Bizde de o sorun vardı.kızım şimdi 3 aylık oldu öksürmeyi öğrenince tıkansa bile sırtına vurduğumda rahat çıkarıyor artık.bende çok korkardım daha küçükken.doktorum bana yatarak emzirmeyi önerdi.sırt üstü yatıp üstüme alıyorum kızımı tıkanmıyor öyle deneyebilirsiniz bizde çok işe yaradı.hem sağmak ile de uğraşmak zorunda kalmadım.