Merhaba anneler 3 buçuk aylık kızım var birkaç gündür meme reddi yaşıyoruz. Emerken ağlıyo bırakmak istiyo ve birkaç dakika anca emiyo. Emzikten kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilmiyorum ama bıraktırmak istiyorum hem henüz daha küçük pek zorluk çıkartmaz diye düşünüyorum. Biraz huysuz bı bebek aynı zamanda gazlı zaten bu yüzden başlamıştık. Bıraktırmak için çok mu erken. Nasıl bıraktırmalıyım ?