_tospikannesi yan komşum korona asansörde biyere dokunmuyoruz, tuşlara peçete ile basıp atıyoruz. Geçen kapıda gördü beni uzaktan knştk ikmznde maskesi takılı ve sosyal mesafe vardı hiçte bişiy olmadı. Balkona çıkmama vs bence çok saçma bizm balkonlarmz bitişik şkür skntı olmadı mesafe olduktan snra çokta korkmayn. Mesafe, temas etmemek, maske kurallara uyulması gereken durumlar