EHM70 3 Aylık bebeğim var 12. Hafta atağı varmış galiba onu yaşıyoruz iki üç gündür öğle uykuları geçikiyor uyumamakta direniyor huzursuz ve ağlama krizleri geçiriyor sizde böyle durumlar yaşadınız mı?
Kayraninanesi EHM70 evet benim bebeğim zaten kolikti eşimin ailesi kucağa ve çarşafta sallamaya alıştırmıştı 3. Ayın sonuna doğru tam iyi oldu derken şimdi de 4. Ay atağına yakalandık herşey başa döndü nasıl düzelir nasıl başa çıkabilirim bilmiyorum tükenmek üzereyim yani